1 Výběr data
2 Výběr sedadla a lístku
3 Výběr menu
4 Rezervace lístku

Výběr data

DNES
19. červenec
Julius Baroš Quartet
arranged jazz standards
Kytara
Bicí
Basa
Trubka

Absolvent teplické konzervatoře ve hře na trumpetu Julius Baroš studoval i jazzové oddělení budapeštské konzervatoře Bély Bartóka. Spolupracoval s Pražským big bandem, Big bandem Národního divadla, Televizním big bandem nebo Neratovickým big bandem. Byl také členem Filmového symfonického orchestru. Nápaditá melodická hra Juliuse Baroše snese srovnání s takovými velikány moderního jazzu jako byli trumpetisté Freddy Hubbard, Clifford Brown ale i Miles Davis.

více »
So 20. červenec
Coffee time
swing and standards
Basa
Kytara
Klarinet
Zpěv

Trio, složené ze zralých hudebníků, zahraje vám ku poslechu i k vytvoření atmosféry písně z bohatého fondu jazzového a swingového. Rytmicky dráždivé a zároveň hladivé komorní aranžmá potěší hudbychtivé ucho zkušeného posluchače, nepřehluší však myšlenky těch, kteří nepřišli na koncert, ale hledají jen klidnou atmosféru k malému či většímu zastavení v kalupu svižného dne. 

více »
Ne 21. červenec
Ondřej Štveráček Q.
original sax time
Basa
Bicí
Saxofon
Klavír

Saxofonista Ondřej Štveráček patří už celé desetiletí k nejvýraznějším postavám nastupující jazzové generace v Česku. Je kmenovým hráčem orchestru Gustava Broma, pravidelně spolupracuje s Radovanem Tariškou, Ryanem Carniauxem a dalšími výraznými hráči pohybujícími se ve středoevropském regionu i mimo něj jako jsou Jerry Bergonzi, George Mraz, Joe Cohn, Dennis Rowland, Philip Harper, Uwe Plath, Ryan Carniaux, Erik Doelman, Udo Van Boven, Igor Buttman, Mel Canady, Peter Beets, Stepan Markovic, Jonathan Crossley, Erik Rottenstein, Lubos Sramek, Klaudius Kovac, David Doruzka, Angelko Stupar, Milan Nikolic, Juraj Bartos, Oskar Rozsa, Jaromír Honzák a další. Vedle aktivit sidemana však pilně rozvíjí svůj vlastní systém hry na saxofon nepřehlédnutelně inspirovaný jazzovou tradicí. Coltranův koncept tzv. Sheets of Sound prosakuje Štveráčkovým frázováním a jeho tónový témbr se bez pochyb inspiruje u stejného zdroje. Ondřej Štveráček má s jazzovou legendou společné i dokonale zvládnuté jazzové řemeslo, nepřekvapí ho jakékoliv, byť i krkolomně uspěchané tempo, vypořádá se s libovolně komplikovanou harmonií či metrem. Ostatně kdo by mohl komukoliv vyčítat, že se učí od jedné z nejvýraznějších postav historie jazzu? V posledních letech se ovšem ve Štveráčkově hře neodbytně dere na povrch jeho vlastní hudebnická osobnost, z čehož těží jak on sám, tak jeho posluchači.

více »
Po 22. červenec
Kristina Bárta Trio
original compositions and arranged jazz standards
Klávesy
Bicí
Basa

Kristina Barta is a Czech composer and pianist. She studied jazz piano in bachelor's and master's program at the Academy of Music in Prague under the leadership of professors Karel Ruzicka, Vit Kristan, Jaromir Honzak, David Doruzka, Jiri Slavik and Lubos Soukup.

Kristina Barta also studied classical music (oboe, piano, flute and drums) at the Gymnasium of Jan Neruda and at the Prague's Conservatories. 

She participated in national and international competitions:

In 2015, Kristina Barta founded her own trio with Jan Feco on bass and Marek Urbanek on drums. The trio recorded the first demo tape and won the competition Jazz Prix 2015. The international jury composed by R. Dombrowski (German music journalist), G. Schroder (The US Attorney Kurland Agency ) and Rudy Linka (Czech jazz guitarist) took her distinctive and fresh approach to the arrangement, and to her own compositions. The trio has performed at the Bohemia Jazz Fest in Prachatice and Pilsen before the band Yellowjackets.   

více »
Út 23. červenec
Petra Ernyei Quartet
swing of the 30'
Zpěv
Kytara
El. kytara
Basa

Dvě kytary, kontrabas a hlas - swing, bossanova... tak se dá stručně charakterizovat kapela Petra Erynei Quartet. Petra Ernyeiová má zpěvný éterický hlas podmanivé barvy a diváci ji většinou znají jako vynikající interpretku swingových písní. Její vokál má celou řadu poloh, podob, tváří, nálad... V 18 letech debutovala na jazzovém festivalu v americkém Sacramentu a hned po návratu se stala zpěvačkou OPSO Pavla Klikara, kde strávila tři roky a natočila CD Walking and Swinging, a také se seznámila se skvělým kytaristou Markem Rejhonem, se kterým spolupracuje po celou dobu své hudební dráhy. Poté nastoupila do Pražského swingového orchestru Jana Matouška, kde zpívá dodnes. Má ráda nejen velké orchestry, ale také malé kapely, které dávají větší prostor jejímu pěveckému projevu. Jeden šuplíček Petřiných schopností byl ale stále zavřený. Stačilo malé povzbuzení právě od Marka a nová kapela je na světě.

více »
20° Rain