Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Právní vztahy mezi Jazzboat a zákazníkem jsou obecně specifikovány v těchto obchodních podmínkách, pokud není písemně stanoveno jinak.
WEB ADMINISTRATOR
Professional artists international s.r.o. Gagarinova 762, 460 07  Liberec 7, Česká republika
IČO: 25036173, DIČ: CZ25036173. Zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Ústí nad labem, oddíl C, vložka 13694

  • Účtenky

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Kupující souhlasí se zasláním účtenky e-mailem.

  • Smlouva

    Pokud se strany nedohodnou jinak, Smlouva se považuje za uzavřenou v okamžiku, kdy zákazník provede rezervaci, následovanou okamžitou platbu v plné výši (prostřednictvím naší zabezpečené online platební brány) a Jazzboat odešle e-jízdenku prostřednictvím e-mailu jako potvrzení objednaných služeb.

  • Rezervace

    Pouze rezervace míst není možná. Vstupenky musí být zaplaceny v plné výši a on-line rezervace dokončena. Tím jsou místa prodána.

  • Objednávka

    Během procesu rezervace Zákazník musí poskytnout plné jméno a příjmení, e-mailovou adresu (nutné pro doručení e-vstupenky) a telefonní číslo (doporučeno, ale nepovinné). Jazzboat neprodává ani nesdílí žádné informace, poskytnuté Zákazníkem s třetími stranami.

    Objednávka je potvrzena okamžitě po platbě na www.jazzboat.cz na mail uvedený Zákazníkem ve formuláři.

  • Storno ze strany zákazníka

    Platba v plné výši a potvrzení znamená, že rezervace nemůže být zrušena a je nevratná.

    Po dohodě s Jazzboat je možnost změnit datum návštěvy, a to alespoň 2 pracovní dny před původním zakoupeným datem plnění (v závislosti na volné kapacitě a potvrzení od Jazzboat na info@jazzboat.cz nebo tel. +420 731 183 180). Žádná náhrada se neposkytuje, pokud se zákazník nezúčastnil projížďky na objednané datum ani na datum náhradní.

  • Změny u již provedeného a potvrzeného nákupu

    Každá podstatná změna na žádost zákazníka na existující potvrzenou objednávku, zejména změna data plnění, musí být provedena nejméně 2 pracovní dny před původním datem plnění. Potvrzení těchto změn je na vůli Jazzboat a pouze Jazzboat si vyhrazuje právo rozhodnout, zda je možná změna. Změna není platná bez potvrzovacího e-mailu od Jazzboat.

  • Storno ze strany Jazzboat

    Jazzboat si vyhrazuje právo zrušit plánovanou službu v případě nepředvídaných živelných událostí nebo technických problémů lodi. Jazzboat bude informovat Zákazníka bez zbytečného odkladu. V případě, že taková situace, jak je popsáno výše, nastane, Zákazník bude informován na kontakt (e-mail ev. telefon), který poskytl do formuláře při rezervaci.

    Na základě další dohody mezi Jazzboat a Zákazníkem, Jazzboat buď vrátí v plné výši částku zákazníkovi, nebo nabídne jiný termín plnění.

    Pokud Zákazník nepřistoupí na změnu termínu, musí Jazzboat zpracovat refundaci bez zbytečného odkladu. Na základě další dohody Jazzboat vrátí celkovou částku zpět Zákazníkovi v hotovosti v místě plnění (Nástupiště č.5 pod Čechovým mostem, 19:00 - 20:30 hod), nebo Jazzboat pošle celou částku zpět na stejný účet, ze kterého platba od Zákazníka proběhla.

  • Převedení práv a povinností

    Jazzboat je oprávněn postoupit práva a povinnosti vyplývající ze smluvních vztahů s třetími stranami.

  • Platební podmínky

    Platby kreditními kartami jsou přijímány pouze pro on-line rezervaci prostřednictvím našeho zabezpečeného systému na www.Jazzboat.cz. Sazby nabízené online odrážejí všechny aktuální promoakce. Všechny nové speciální akce se nevztahují na stávající e-vstupenky.

  • Další

    Jazzboat si vyhrazuje právo na změnu programu. Jiný program nedává nárok na vrácení vstupného.

    Plavba nemá žádný daný rozvrh, probíhá vždy jinak v závislosti na dopravní situaci na řece, povětrnostních podmínkách, technických možnostech plavební komory apod. Nelze tudíž uplatnit nárok na vrácení vstupného z důvodu plavby.

    Jazzboat nevlastní restauraci na palubě. Případné reklamace na restaurační služby musí být řešeny na místě před vyloděním přímo s manažerem restaurace. 

    Jazzboat nenese odpovědnost za jakékoli újmy na zdraví, nemoci nebo smrt, poškození nebo ztrátu osobních předmětů, krádež způsobenou zákazníkovi. 

  • Závěrečná ustanovení

     

    Smluvní vztahy zákazníka a Jazzboat se řídí českým právem.

    V případě jakýchkoli rozporů mezi jazykovými verzemi, bude rozhodující verze česká.

    Tyto všeobecné podmínky jsou účinné od 1.7.2012, nahrazují všechny předchozí všeobecné obchodní podmínky.

     

-1° Cloudy