Program

Červenec 2017 TISK
1
Sobota
jazz standards

MIRIAM BAYLE je původem ze Slovenska a na české jazzové scéně se pohybuje mnoho let. Kritiky je vůbec nejuznávanější jazzovou zpěvačkou u nás. Pravidelně vystupuje v jazzových klubech a na festivalech u nás i v zahraničí. Její doménou je jen zřídka slýchaný talent pro scatové improvizace, kterými obohacuje většinu svých písní. Hlas Miriam Bayle ve scatových polohách je opravdovým fenoménem. Má dar drsného, tmavého hlasu a používá jej s maximálně procítěným, nekompromisně swingujícím stylem. O kvalitách Miriam Bayle svědčí i fakt, že byla v roce 2008 přizvána ke spolupráci na koncertu Jazz v podání Ivy Bittové a Idy Kelarové, který se konal ve velkém sále pražské Lucerny a byl beznadějně vyprodán. Miriam s dámami nazkoušela repertoár koncertu, stala se jeho dramaturgyní a hudební režisérkou.

Dlouhodobě se podílela na scénické hudbě (nejčastěji ve spolupráci s režisérem Viliamem Dočolomanským a jeho souborem Farma v jeskyni). Představení “Sonety temné lásky” bylo v roce 2002 nominované na cenu Alfreda Radoka za nejlepší inscenaci a hudbu.

Miriam Bayle Quartet: Miriam Bayle – zpěv, perkuse, Petr Dvorský – kontrabas, Adam Tvrdý - el. kytara, Dano Šoltys – bicí.

Zpěv
El. kytara
Bicí
Basa
2
Neděle
original sax time

Tato skupina byla původně sestavena v roce 1995, aby jednou zahrála na hudebním festivalu Pražské jaro. Od té doby hraje, a aktuální složení se od začátku nezměnilo: kapelník František Kop (1959) hraje na saxofony, Petr Malásek (1964) na klavír, Martin Lehký (1973) na basovou kytaru a Pavel Bady Zbořil (1964) na bicí. Ve svém výběru repertoáru kapela především spoléhá na psaní své vlastní hudby (Kop, Malásek), vyznačující se sofistikovaným složením jednotlivých nástrojů do zajímavého hudbního celku. Inspirací je široké spektrum stylů a více hudebních vlivů (blues, funk, latin, ethno). Nicméně, skupina v žádném případě nevynechá jazzové standardy a kousky složené moderními jazzovými velikány jako J. Coltrane, T. Monk a další.

Basová kytara
Klavír
Saxofon
Bicí
3
Pondělí
jazz and blues

Je trio bez harmonického nástroje, zaměřené na interpretaci svých originálních kompozic a aranžmá známých jazzových standardů z dílny známých autorů (Clifford Brown, Dizzy Gillespie, Freddie Hubbard, Thelonius Monk, Herbie Hancock, Miles Davis).

Miroslav Hloucal patří k nejvýraznějším trumpetistům české jazzové scény. Uplatňuje se také hodně jako skladatel, aranžér a studiový hráč. Již během studia na konzervatoři a VOŠ Jaroslava Ježka začal spolupracovat se špičkam českého jazzu, mezi které například patří Emil Viklický, Roman Pokorný, Karel Růžička, Matěj Benko, Gustav Brom big band a jiní.

Měl i štěstí, že se setkal na podiu se světovými legendami jako jsou Benny Golson, Harry Sokal, Hiram Bullock a jiní.

Trubka
Bicí
Basa
4
Úterý
swing of the 30'

Nechte se unést jazzovou atmosférou Ameriky 20. a 30. let, stejně jako zpěvačka a herečka Adéla Zejfartová už při svých studiích na Pražské Konzervatoři. Láska ke „slunečné" hudbě ji dovedla až do legendárního Originálního Pražského Synkopického Orchestru. Tady dodnes zpívá a potkala tu další muzikanty, kteří sdílí okouzlení starou hudbou. V roce 2012 s nimi založila Sunny Swing Quintet (Kvartet, Trio). Dnes večer Adélu doprovodí Trio v obsazení: Václav Tobrman – piano, Antonín Šturma – kontrabas, Michal Zpěvák – klarinet. V jejich interpretaci a dobové stylizaci uslyšíte nejznámější písně zlaté jazzové a začínající swingové éry. S odkazem na slavné americké zpěvačky té doby, například Ruth Etting či Anette Hanshaw, vám Adéla znovu umožní prožít autentickou náladu jazzového věku.

Klavír
Zpěv
Saxofon
Basa
5
Středa
arranged jazz standards

The Otto Hejnic Trio is that relatively unusual creature, a drummer-led piano trio. The group hails from the Czech Republic where One, its debut, was recorded in late 2011. It's an impressive first release. The trio—Hejnic, Ondrej Krajňák on piano and Josef Fečo on double bass—proves to be a tight and dynamic unit. The music, all Hejnic's original tunes, displays straight-ahead, Latin and European classical influences combined to create an album of varied moods and tempos performed with a consistently high standard of musicianship. 

The compositions on One move from the gentle, meditative, sound of "Preludium For Angela" to the more aggressive, edgier music of "Labyrinth." The trio is more than capable of matching that movement. 

Klavír
Bicí
Basa
6
Čtvrtek
blues

Charlie Slavík je jeden z nejuznávanějších hráčů na foukací harmoniku v České republice. Jeho schopnost použití nástroje napříč žánry, dokládá množství hudebních nosičů, na kterých se jako sólista podílel. Hrál s celou řadou zahraničních kapel nejen v Evropě, ale i v USA. Na domácích i zahraničních pódiích můžete Charlieho Slavíka také vidět a slyšet nejčastěji jako leadra kapely afroamerické zpěvačky Juwany Jenkins. Kromě aktivního hraní je i vyhledávaným lektorem na muzikantských workshopech.

Foukací harmonika
Klávesy
Kytara
7
Pátek
swing and standards

Vesna Cáceres je zpěvačka, akordeonistka a skladatelka chorvatsko-česko-španělského původu. Se svým quartetem hraje melodický swing, bossa-novu, sambu, latin-jazz. V reperotáru jsou známé evergreeny a originální skladby, které zpívá anglicky, portugalsky, španělsky, slovinsky, česky. Krásný hlas Vesny je citlivě a energicky propojen s perfektní doprovodnou kapelou, se kterou vytváří na koncertech nezapomenutelnou atmosféru. 

Flétna (trubka + saxofon)
Zpěv
Kytara
Basa
8
Sobota
arranged jazz standards
Zpěv
Klávesy
Bicí
Basa
9
Neděle
fusion jazz

Rajnošek B.and je jazzová formace založená multiinstrumentalistou na různé dechové nástroje Bharatou Rajnoškem, který kolem sebe seskupil zkušené hráče z nejrůznějších hudebních směrů. Kytaristou kapely je Jaroslav Friedl, profesionál, můžete ho slyšet například s Danem Bártou v Illustratosphere. Pianistou je Vít Pospíšil, autor hudby komunikačních technologií. Petr Dvorský ovládá bravurně všechny basové nástroje, ať už akustické nebo elektrické. A v neposlední řadě je členem bandu Otto Hejnic, bubeník s neodolatelným úsměvem, ale hlavně vyhledávaný studiový hráč, je spoluhráčem např. Waltera Fischbachera. Společně dohromady se snaží vytvořit nepříliš komplikovanou, ale na druhou stranu ani lacinou formu hravého jazzu, kombinovaného s vlastními a neotřelými prvky, které vycházejí z osobnosti každého z hráčů.

Basová kytara
Klávesy
Trubka
El. kytara
Saxofon
10
Pondělí
jazz and blues

Skupina zkušených profesionálních hudebníků pod vedením jednoho z předních českých kytaristů kombinuje blues a jazz. Energická a expresivní hra Adama Tvrdého se střídá s osobitým vokálem Jakuba Zomera a také s jeho hrou na hamondky. Spojení výrazných sólistů s prvotřídní rytmikou přináší crossover plný citlivých interakcí a hudebních dialogů.

El. kytara
Bicí
Basa
11
Úterý
swing of the 30'

Dvě kytary, kontrabas a hlas - swing, bossanova... tak se dá stručně charakterizovat kapela Petra Erynei Quartet. Petra Ernyeiová má zpěvný éterický hlas podmanivé barvy a diváci ji většinou znají jako vynikající interpretku swingových písní. Její vokál má celou řadu poloh, podob, tváří, nálad... V 18 letech debutovala na jazzovém festivalu v americkém Sacramentu a hned po návratu se stala zpěvačkou OPSO Pavla Klikara, kde strávila tři roky a natočila CD Walking and Swinging, a také se seznámila se skvělým kytaristou Markem Rejhonem, se kterým spolupracuje po celou dobu své hudební dráhy. Poté nastoupila do Pražského swingového orchestru Jana Matouška, kde zpívá dodnes. Má ráda nejen velké orchestry, ale také malé kapely, které dávají větší prostor jejímu pěveckému projevu. Jeden šuplíček Petřiných schopností byl ale stále zavřený. Stačilo malé povzbuzení právě od Marka a nová kapela je na světě.

Zpěv
Kytara
El. kytara
Basa
12
Středa
jazz standards

Nová tvář "slovenského jazzu" se představí se svým triem. Univerzální  hlasový projev, nádherně znějící hlas v altové poloze třískající do průzračného otevřeného tónu ve vyšších polohách.Originálním způsobem dokáže podat pomalé jazzové balady stejně famózně jako temperamentní živé songy.. Svým podmanivým hlasem zpívá zejména světové jazzové standardy na velmi vysoké interpretační úrovni. Její největší imspirací je zpěv a muzikalita Elly Fitzgerald. Také oblibuje Patti Austin, Dee Dee Bridgewater, Mary Stalings and Charlie Parker.Doprovodnou skupinu tvoří elitní hráči pražské jazzové scény a to pianista Stanislav Mácha, kontrabasista Josef Fečo a bubeník Radek Němejc.

Zpěv
Bicí
Basa
Klávesy
13
Čtvrtek
blues

The Simpson Trio je soul-bluesova kapela, o které by se dalo říct, že swinguje.

Blues je základem všeho a je slyšet ve všem co The Simpson Trio hrají.

Její zakladatel Ryan Simpson pochází z Memphisu, kde vyrůstal a byl tak ovlivněn různými druhy hudby od blues, přes rock-a-billy, Memphiský soul až po jazz. Měl tak možnost potkat, učit se a vystupovat s řadou výborných muzikantů z Memphisu.

Po několika letech studijí hudby na University of Memphis se odstěhoval do České republiky, kde vystudoval hru na jazzovou kytaru na VOŠ Jaroslava Ježka a stal se tak součástí Pražské hudební scény.

Basa
Bicí
Kytara + zpěv
14
Pátek
traditional jazz, dixieland

Velmi zábavná dixielandová kapela! Večer plný tradičního jazzu a slavných melodií L. Armstronga. Vždy skvělá atmosféra na palubě. Saxofon a zpěv, basa, bandjo a trubka vytvoří ideální prostředí pro strávení zábavného večera s přáteli!

Trubka
Zpěv
Banjo
Saxofon
Basa
15
Sobota
vocal jazz standards

Ač je zpěvačka Marta Kloučková vcelku novou tváří na tuzemské jazzové scéně, na jejím projevu to není znát. Frázuje s lehkostí, zaujme energií, osobitostí a sametovým, temně zabarveným vokálem. Její projev přináší radost i melancholii, burcuje a zase konejší. V repertoáru této talentované zpěvačky najdete méně známé jazzové standardy, soul-jazzové písně i vlastní tvorbu. Inspirací jí jsou zpěvačky jako Ella Fitzgerald, Patricia Barber či Erykah Badu.

(Martu Kloučkovou doprovází trio ve složení Tomáš Jochman – klávesy, Miloš Klápště – kontrabas, Marek Antoňů – bicí.)

Klávesy
Zpěv
Bicí
Basa
16
Neděle
original sax time

Pianist, composer, sideman and teacher Petr Beneš founded the quartet 3 years ago and along with his colleagues he recorded an album of jazz which is highly praise. "I prefer to interpret my own music because it is the only thing that can allocate a band of gray average groups that play only jazz standards, even when in the best arrangements" explained Petr Beneš in one interview. Depending on what audience you will be, we hope you will be part of his own compositions tonight .... .

Petr Beneš - piano, Jan Kyncl - tenorsax, Petr Dvorský - double bass, Marek Urbánek - drums

Klávesy
Saxofon
Bicí
Basa
17
Pondělí
arranged jazz standards

Roman Pokorny was born on April 2nd, 1966 in Moravsky Krumlov. He spent his childhood in small village Horni Dunajovice. He was very interested in music since the age of 3 and by 6 he was playing already in the family band during various events. At first he took drums and base guitar lessons, later he chose guitar as his main instrument. In his students years he played in various bands. Later he fell into jazz and following his ideals, guitarists Jim Hall, Ed Bickert, Kenny Burrel, Wes Montgomery, Johny Smith or Grant Green, he studied harmony and all theories related to good quality jazz music. Roman started his professional career in 1991 in Brno, where he performed in the famous Gustav Brom big band combos of soloists. He was fortunate to play under bandmasters Jaromir Hnilicka, Gunter Koci, Josef Audes or Mojmir Bartek. Here Roman obtained his first professional experiences. He was also part of the Ornis of Jazz expert Jan Beranek. In 1993 Roman became part of Ostrava band of Boris Urbanek TUTU. The same year he was nominated by the Czech Jazz society The New Musician of the Year. In 1994 Roman intensively absorbed in his own music established Roman Pokorny Quartet. He also founded Trio of chamber jazz with Jarda Hnilicka. Again he was nominated by the Czech Jazz Society The New Musician of the Year and his band was nominated The Band of the Year. In 1995 he published his CD Magic Holidays and CD Sun Dance (the later with TUTU band). He was involved on both CDs as a composer as well. Roman worked with Michal Pavlicek on Roman Dragouns’ CD - Stin my krve (Shadow of My Blood). He was awarded The Best Solo Interpret of the Trencin Jazz Festival. Nominated again by the Czech Jazz Society The New Musician of the Year and Band of the Year.

?In 1997 Roman established Roman Pokorny Trio (guitar, drums and bass). He also started long term cooperation with singer Yvonne Sanchez. Nominated by the Czech Jazz Society The New Musician of the Year and Band of the Year. In 1996 worked with Emil Viklicky and Boris Urbanek on the CD UV Drive. Nominated by the Czech Jazz Society The New Musician of the Year and Band of the Year. In 1998 Roman put out a CD Jazz Perception. It involved septet - Roman Pokorny Trio and Gabo Jonas (organ), Juraj Bartos (trumpet), Stepan Markovic (sax) and Svata Kosvanec (trombone). Finally was his band awarded The Best Band of the Year and he himself was nominated The Musician of the Year. The same year Roman published with Vincent Kumr and Lada Kerndl CD Tribute to Duke Ellington. In the Czech Jazz Society and magazine Harmonie inquiry was Roman awarded The Best Jazz Guitar Player of the Year 1998. The same year he started producing albums also of other singers and bands. In 1999 Roman performed on jazz festivals in Beirut and Berlin and he had successful USA tour. He put out CD Blue Point.

His CD Jazz Perception was awarded by the Czech Jazz Society The Best Jazz CD of the Year. Editor’s office of the magazine Stereo a Video awarded The Best Album of the Year Romans’ work Acoustic Grooves, which was made for Studio Fontana. In 2000 Roman established Jazz Formation Analogic. He was inspired by the hard rock, blues, soul and funky of 60’s and 70’s. Using his own expressive means Roman made original fusion of the above mentioned music styles and jazz. He performed at the Jazz festival in Riga, arranged authors’ vocal album for Lada Kerndl. Often Roman performed with excellent singer Tonya Graves and played concerts and worked on a CD with his formation Roman Pokorny & Blues Box Heroes.

During 2001 Roman played with his Jazz Trio, Blues Box Heroes, with band of Yvonne Sanchez and with Tinny Blues band with Juwana Jenkins. He published CD I Suddenly Realised with Lada Kerndl. On this album Roman composed 10 pieces and 3 standards were arranged to fit the form of the album. It was the first lyric authors’ jazz album in the Czech Republic. The year 2002 was significant for cooperation with Italian Hammondist Alberto Mersico. Roman published CD with Bady Zboril (drums) and Alberto Marsico, in production of Arta records. The simple name of this CD ’03 was mainly Romans’ work as an author. Blues Box Heroes presented their debut album in 2003 with old well-proven blues standards as well as Roman authors’ compositions. After 2 years Roman put out his multimedia double-CD 2 Faces. On one CD we find live performance of the Trio from Jazz club U Stare Pani and on the other long awaited album of the Blues Box Heroes on which are lyrics from British singer Jamie Marshall and as one of the performers Yvonne Sanchez.

On the CD is also a short film in the format MPEG2 and PC game “ROBOX” for fans of the Roman Pokorny Trio simulation of this band. Both additional bonuses are made for PC.

2005 was a breaking year for Blues Box Heroes and Roman as an author using more and more of his own composed music, in which are new Jazz and Hard Rock elements, still respecting blues essence. Jazz Trio grew into Quartet which have guitar, trumpet, bass and drums. On the Quartet concerts Roman currently presents both his older and more recent pieces from the album 2 Faces. The CD 2 Faces became within very short time the bestseller among Romans’ albums.

Basa
Bicí
El. kytara
18
Úterý
jazz standards & swing

Skvělý americký zpěvák Chuck Wansley, jako vyjjímečný host tria Otto Hejnice. Chuck pochází z USA z L.A. Patří již mezi legendy, koncertoval po celém světě od USA po Evropu a Havaii. V L.A. pravidelně vystupuje se svým bigbandem. V podání Chucka a jeho doprovodného Otto Hejnic tria můžete slyšet ty nejskvělejší jazzové melodie.



Basa
Bicí
Zpěv
Klávesy
19
Středa
vocal jazz standards

Jana Koubková, všeobecně uznávaná za jednu nejvýznamnějších českých jazzových zpěvaček, prošla různými styly od blues, swingu přes mainstream, bebop, jazzrock, latin, free jazz až po world-ethno a fusion. Též se věnuje beatnické poezii a sama si vymýšlí rapové texty. Ovládá scatové zpívání a improvizaci. Komunikace s publikem patří k základním kamenům jejích vystoupení, a právě díky schopnosti improvizace koncerty někdy nabírají nečekaný spád. 

Od roku 2009 Jana vystupuje s kapelou pod názvem JANA KOUBKOVÁ QUARTET (Ondřej Kabrna - piano + akordeon, Jan Keller - violoncello + baskytara a Jan Červenka - bicí + djembe). Repertoir tvoří B. McFerrin, Ch. Corea, M. Santamaria, Aki Takase, J. S. Bach, D. Ellington, vlastní skladby i český folklor.

Klávesy
Zpěv
Bicí
Basa
20
Čtvrtek
jazz and blues

Dnes Jakub hraje se Stevem Walshem na kytaru a Martinem Šulcem na bicí. Jakub je jedním z nejslibnějších mladých hudebníků v Praze. Jeho repertoár je postaven na pevných základech z nejkrásnějších písní z oblasti jazzu a blues. Jakub je absolventem Konzervatoře Jaroslava Ježka, kde je v současné době profesorem. Jakub je opravdovým nadšencem opravdového blues, který hraje jako Sunnyland Slim na klavír nebo Jimmy Smith na varhany. Jakubovy hlavní bluesové vzory jsou Ray Charles, Charles Brown a BB King.

Hamondky
El. kytara
Bicí
21
Pátek
DNES
swing and standards

Trio, složené ze zralých hudebníků, zahraje vám ku poslechu i k vytvoření atmosféry písně z bohatého fondu jazzového a swingového. Rytmicky dráždivé a zároveň hladivé komorní aranžmá potěší hudbychtivé ucho zkušeného posluchače, nepřehluší však myšlenky těch, kteří nepřišli na koncert, ale hledají jen klidnou atmosféru k malému či většímu zastavení v kalupu svižného dne. 

Basa
Kytara
Klarinet
Zpěv
22
Sobota
vocal jazz standards

Elena Sonenshine - zpěvačka, aranžérka, textařka, skladatelka. Elenino působení na poli moderního jazzu se odvíjí od roku 1992, kdy začala vystupovat v pražských jazzových klubech jako hostující zpěvačka s různými trii a kvartety. Brzy si však založila vlastní kapelu nazvanou Jocose Jazz v nástrojovém obsazení kytara, kontrabas a bicí. Jocose Jazz hraje především své vlastní skladby, proložené klasickými standardy v originálních aranžích, a jazzové verze lidových písní. Elena Sonenshine pravidelně koncertuje s Jocose Jazz od roku 1996.

Zpěv
El. kytara
Basa
23
Neděle
original sax time

Nedávno vzniklá kapela - extrovertní fussion jazz band s vlastní tvorbou ovlivněnou latinským jazzem, afro a blues.

Bicí
Saxofon
Klávesy
Basová kytara
24
Pondělí
blues

The Simpson Trio je soul-bluesova kapela, o které by se dalo říct, že swinguje.

Blues je základem všeho a je slyšet ve všem co The Simpson Trio hrají.

Její zakladatel Ryan Simpson pochází z Memphisu, kde vyrůstal a byl tak ovlivněn různými druhy hudby od blues, přes rock-a-billy, Memphiský soul až po jazz. Měl tak možnost potkat, učit se a vystupovat s řadou výborných muzikantů z Memphisu.

Po několika letech studijí hudby na University of Memphis se odstěhoval do České republiky, kde vystudoval hru na jazzovou kytaru na VOŠ Jaroslava Ježka a stal se tak součástí Pražské hudební scény.

Basa
Bicí
Kytara + zpěv
25
Úterý
traditional jazz, dixieland

Velmi zábavná dixielandová kapela! Večer plný tradičního jazzu a slavných melodií L. Armstronga. Vždy skvělá atmosféra na palubě. Saxofon a zpěv, basa, bandjo a trubka vytvoří ideální prostředí pro strávení zábavného večera s přáteli!

Trubka
Zpěv
Banjo
Saxofon
Basa
26
Středa
standards & latin jazz
Paul Novotny je kanadský jazzový kytarista, vystupující s houslistou Vítem Nermutem a basistou Petrem Tichým (dnes zastoupen Tarasem Voloschukem).
 
Jejich repertoár se sestavá z moderních jazzových standardů okořeněných rozličnými styly (tango nuevo, flamenco, latin, blues, funk). Jedná se o energickou hudbu, která zaujme jak jazzove fajnšmekry tak běžné posluchače.
 
Housle
Kytara
Basa
27
Čtvrtek
jazz and blues

Nejrespektovanější český jazzový publicista Dr. Lubomir Dorůžka napsal, že Libor Šmoldas plně potvrzuje své postaveni mezi nejlepšími kytaristy naší třicátnické generace a prestižní americký jazzový portál All About Jazz se k jeho slovům chvály připojil, když ocenil hlubokou hudební souhry, kterou kytaristova kapela prokazuje při každém vystoupení. Znamenité instrumentální a tvůrči dispozice kytarového leadera doplňují dalším kreativním potenciálem jeho partneři, kterými jsou varhaník Jakub Zomer a bubeník Václav Pálka.

Varhanní trio Libora Šmoldase navazuje na jeho Quartet, který během sedmi let existence vydal tři alba, absolvoval stovky koncertů na českých pódiích, ale také v Anglii, Itálii, Polsku, Bulharsku a na turné v USA. 

Hamondky
Kytara
Bicí
28
Pátek
swing and standards

Zpěvačka a herečka Tereza Krippnerová je výrazná svým půvabem, mladou energií a láskou k jazzové hudbě, která se zřetelně projevuje v její interpretaci známých jazzových standardů v rytmu SWING,  LATIN, JAZZ nebo GROOVE.  

Její velkou inspirací jsou zpěvačky jako je Ella Fitzgerald, Sarah Waughn nebo Schirley Horn, jejichž vliv a muzikální cítění lze slyšet i při Terezině projevu. 

(Doprovází ji zkušení mistři v oboru: Luděk Havel - klávesy, Jan Greifoner - kontrabas, Branko Križek - bicí)

Klávesy
Zpěv
Bicí
Basa
29
Sobota

Konkrétní kapelu uveřejňujeme přibližně 2 měsíce před tímto datem.

30
Neděle
original sax time

Saxofonista Ondřej Štveráček patří už celé desetiletí k nejvýraznějším postavám nastupující jazzové generace v Česku. Je kmenovým hráčem orchestru Gustava Broma, pravidelně spolupracuje s Radovanem Tariškou, Ryanem Carniauxem a dalšími výraznými hráči pohybujícími se ve středoevropském regionu i mimo něj jako jsou Jerry Bergonzi, George Mraz, Joe Cohn, Dennis Rowland, Philip Harper, Uwe Plath, Ryan Carniaux, Erik Doelman, Udo Van Boven, Igor Buttman, Mel Canady, Peter Beets, Stepan Markovic, Jonathan Crossley, Erik Rottenstein, Lubos Sramek, Klaudius Kovac, David Doruzka, Angelko Stupar, Milan Nikolic, Juraj Bartos, Oskar Rozsa, Jaromír Honzák a další. Vedle aktivit sidemana však pilně rozvíjí svůj vlastní systém hry na saxofon nepřehlédnutelně inspirovaný jazzovou tradicí. Coltranův koncept tzv. Sheets of Sound prosakuje Štveráčkovým frázováním a jeho tónový témbr se bez pochyb inspiruje u stejného zdroje. Ondřej Štveráček má s jazzovou legendou společné i dokonale zvládnuté jazzové řemeslo, nepřekvapí ho jakékoliv, byť i krkolomně uspěchané tempo, vypořádá se s libovolně komplikovanou harmonií či metrem. Ostatně kdo by mohl komukoliv vyčítat, že se učí od jedné z nejvýraznějších postav historie jazzu? V posledních letech se ovšem ve Štveráčkově hře neodbytně dere na povrch jeho vlastní hudebnická osobnost, z čehož těží jak on sám, tak jeho posluchači.

Basa
Bicí
Saxofon
Klavír
31
Pondělí
blues

Charlie Slavík je jeden z nejuznávanějších hráčů na foukací harmoniku v České republice. Jeho schopnost použití nástroje napříč žánry, dokládá množství hudebních nosičů, na kterých se jako sólista podílel. Hrál s celou řadou zahraničních kapel nejen v Evropě, ale i v USA. Na domácích i zahraničních pódiích můžete Charlieho Slavíka také vidět a slyšet nejčastěji jako leadra kapely afroamerické zpěvačky Juwany Jenkins. Kromě aktivního hraní je i vyhledávaným lektorem na muzikantských workshopech.

Foukací harmonika
Klávesy
Kytara
20° Showers